Proloog - Inpakken en de adem inhouden... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michiel Lokven - WaarBenJij.nu Proloog - Inpakken en de adem inhouden... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michiel Lokven - WaarBenJij.nu

Proloog - Inpakken en de adem inhouden...

Door: Michiel van Lokven

Blijf op de hoogte en volg Michiel

22 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Howdy folks! Is het slechts een klein weekje geleden dat ik uit Italia terug ben gekomen met Anno, twee basisschoolvrienden en co, peer ik hem weer weg! Was dat een relaxvakantie, de vakantie in de States zal vermoeiend zijn, omdat er veel op de planning staat. Dat wil ik dan graag delen met mijn lief Anno, familie en vrienden. Ik heb er veel zin in om dit te delen met jullie allen! Voor mijn gevoel zullen genoeg gekke dingen gebeuren weer.

Deze week nog moest ik wat laatste dingetjes regelen in Nimweghen en dat is goed gelukt. Ondanks dat ik het straks druk ga hebben in het laatste collegejaar van mijn studie, zal ik het begin van het jaar missen door deze vakantie. Maar dat komt daarna wel weer ;)

Nu ik het grote document van mams wat maar liefst 40 pagina's telt gezien en een beetje heb gelezen, begint het nu behoorlijk te kriebelen. Mt Rushmore, Antelope Canyon, Mesa Verde, Yellowstone NP, Wind Cave NP en nog veel meer... Pfew, het gaat wat worden! Supergaaf allemaal!

Morgen dan vliegen we eerst naar Chicago om 10:55, alvorens weer eerst door twee veiligheidschecks door moeten. Dat betekent om 6:00 uur 's ochtends klaar staan. In Chicago moeten we dan overstappen op een vlucht naar Denver, waar we weer streng worden gecheckt. Ben benieuwd, maar ook beetje nerveus, wat er komen gaat! :o

Liefs en tot ziens allemaal en tot de volgende keer vanuit de USA!
Michiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michiel

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4050

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 17 September 2014

Het Wilde, Wilde Westen!

Landen bezocht: